Keçi ayağı

1 su bardağı yoğurt
1 yumurta
1 çay kaşığı karbonat
Tuz
Aldığı kadar un

Yapılışı
Derin bir kabın içine yoğurdu koyun üzerine yumurtayı kırın karbonat ve tuzu ilave edin yavaş yavaş unu ilave edin yumuşak ele yapışmayan bir hamur elde edin hamurun üzerini bir bezle mayalandırmak için örtün ben fazla beklemedim minik prenslerim çok sabırsızlandılar tavanın içine yağ koydum kızdırdım ve hamurdan minik bezeler yaptım avucumun içinde bıcakla yarısına kadar bir çizik attım aslında keçinin patilerine benzetmeye çalışırken 😂😂.ne olsa iyi kalp hemde çok şeker oldular.. birde pişerlerken şiştiler içleri yumuşacık oldu benimkiler kahvaltıda pişi niyetine bayıla bayıla yediler çocuklar için bir alternatif sizlerde deneyin derim beğeniceksiniz eminim.. afiyet olsun şimdiden… sevgi dolu akşamlarınız olsun… ❤️❤️❤️

img_7643

img_7640

Bir Cevap Yazın

